FANDOM

Anatole

Anatole France (1844–1924) ia es un noveliste franses, ci es frecuente regardada como la scrivor franses la plu grande de la sentenios 19 tarda e 20 temprana. El ia nase en Paris. En se novel prima, La crimin de Sylvestre Bonnard (1881), el ia mostra un belia de moda, un ironia sutil e mordente, e un compati vera ce ia deveni alora la cualias distinguinte de se operas. On ia eleje el a la Academia Franses en 1896. En 1921, el ia gania la premio Nobel de leteratur.

Entre se scrives en se anios media es la grupo de cuatro novelas Un reconta contempora (1897–1901), un analise sever de la efetos violente de la caso de Dreyfus sur la vive franses. En se operas plu tarda, France ia luta per la causas umana. El ia fa apelas impresante en se scrives per la librias sivil, la instrui poplal, e la diretos de laborores. El ia ataca con satira amarga e briliante la insultas sosial, politica e economial de se tempo. Entre se scrives plu tarda e fasinante es la novelas La isola de penguines (1908), La revolta de la anjeles (1914), e La dios es side.