FANDOM

Sadat

Muhammad Anwar Al-Sadat

Sadat ia es la presidente tre de Misre, de 1970 asta 1981, cuando el ia es asasinada. Sadat ia nase a 25 de desembre 1918 en vileta de Mit Abu Al Cum, en delta de Nil.

El familia ia es povre. El padre ia es misri (egiptan) ma el madre ia veni de Sudan.El ia junta la armada en 1938, do el ia encontra Gamal Abdel Naser. El ia funda con alga otra ofisiores, la Move de Ofisiores Libre.Esta junta vole luta contra la rena britanian e la familia renante malida. En 1952 Sadat comparti en colpa de stato de 1952, ce descorona la re Faruc. Alora, Naser deveni presidente, e Sadat es la visepresidente de 1964 asta 1966 e de nova de 1969 asta 1970, la anio en ce Naser mori de ataca de cor.Pos Naser, Sadat deveni la presidente nova.On considera el la popeta simple de Naser, fasil gidable. Ma ses menses pos ce el gania la potentia.el comensa la nomada " Revolui Coretinte" , en ce el despedi multe omes en governa confidos a Naser. En 1973 Sadat gida Misre a Gera de Otobre (de Iom Cippur) en ce Misre e Suria subita ataca Israel per recatura la teritorios ocupada par Israel en Gera de Ses Dias. Misre e Suria gania susedes partal grande en gera.Misre recontrola Canal de Sues e la parte ueste de Sina penisola Sadat deveni eroe militar en mundo arabian. En 1977 fa ata istorial cuando el viaja a Jerusalem per parla sirca pas en Kneset (parlamento de Israel) pos invita de Begin. Sadat e Begin sinia la acorda Camp David, en ce Misre reconose Israel e reprende Sina ocupada.

Per esta Sadat e Begin reseta premio Nobel de pas.Ma la majoria de arabianes vide la reconselia como tradi a ideales de tota-arabisme e de destrui de Israel. En 1979 on esclui Misre de Alia Arabian, ma on permete Misre de rejunta el en 1989. A contra, Misre fa alia con SUA e la mundo ueste.

En 1981, Sadat comanda la aresta de 1600 scolores, comunistes, naseristes, femistes, ges, profesores universial, pretes cristianes, ativistes studiante. La tota mundo reproxa tal atas nonlibre.

En 1981, Sadat es asasinada en Cairo durante un selebra militar organizada per onora la suposada vinse contra Israel en 1973. La asasinores es membros de Jihad Islamiste,un grupo estremiste.

En la funera, ia es presente xefes numeros de statos de mundo! El inclui tre presidentes pasada de SUA.