FANDOM

Badhoevedorp
[[File:|140px]] [[File:|90px]]
Bandera de Badhoevedorp Scermo de Badhoevedorp
[[File:
Badhoevedorp
|300px|center|250px]]
Pais Nederland
Rejion [[Holland Norde]]
Latitude 52°20′N
Lonjitude 4°47′E
Popla ([[]]) 11948
Densia abitores/km²

Badhoevedorp es un vila locada en la munisipa de Haarlemmermeer, en la provinse de Holland Norde en Nederland. El ave 12,044 abitores en 2011.

Badhoevedorp es separada par la ringvaart ("sircula de canales") de la vila Sloten, cual es un parte de la site de Amsterdam. Orijinal, Badhoevedorp ia es no plu ce alga casas sur la ringdijk ("sircula de paramares") cual ia es construida per permete la seci de la Haarlemmermeer ("lago de Haarlem") de 1848 a 1852. El ia es nomida per la cultiveria Badhoeve ("naderia de la cultiveria") de Jacob Paulus Amersfoordt, la maior de Haarlemmermeer. Esta cultiveria ia es construida como un model de inova en cultiva en 1854. En 1919, Schiphol ("tomba de barcones"), la area a sud de la vila, ia deveni un airoporto per Amsterdam. Pos 1930, Badhoevedorp ia deveni un tuindorp ("vila de jardines") per laborores de Amsterdam e la airoporto. Badhoevedorp ia es la vila plu grande en Haarlemmermeer.

Lingua franca nova Edit

Esta loca es la site do ia nase la comensor de Lingua franca nova, C. George Boeree. El is nase en 15 janero 1952.