FANDOM

Bagdadsurtigris

Baghdad sur Tigris

Baghdad es la site capital de Irac, e es locada a la rio Tigris. La conta de popla es 6,554,126 abitores en la anio 1987. Baghdad es la site xef de fabrica de la pais, con refinerias de olio, prosederias de comedas, bronzerias, e fabricas de stofas. Un strutur istorial es la ruinas de Bab al Wastani, la porton final de la portones famos de Baghdad. Poca cilometres a norde de Baghdad situa la Cazimia , notable per se mascita mervelios ce conteni la tombas de gidores relijios.

La mascita e tomba de Abu Hanifa la juror es locada en Adamia prosima. Aora resta un parte de la mascita e la scola de Mirjania(sentenio 14), la scola de Mustansiriya(sen. 13; el ia es usada como imposteria). Iudes ia peregrina la tomba de Joxua. A la sude este, asta la rio situa la la ruinas de Ctesiphon, capital de Parthia de 250 AEC - 22 EC e de la impero sasanian de 226 - 641 EC.

Baghdad ia es construida par la Califa Abasan al Mansur en 762. Durante la 50 anios seguente, la site ia ariva a un culmine de influe e gloria su la califa Harun ar-Raxid, de ci rena ia es selebrada en la naradas conosable de Notes arabi. Durante esta periodo la site ia sperde a la costa este de Tigris, ci ia deveni alora la cor de Baghdad.

Mongoles ia ocupa la area asta cuando Baghdad ia es controlada par la farsis en 1508. El ia es caturada par la osmananes, ci ia rena Baghdad de 1534 per tre sentenios. En 1917 la fortias brites ia prende Baghdad de la osmanlis. En 1917 Baghdad ia es proclamada la capital de la rena nova creada de Irac.