Fandom

Vici de LFN

Cafe

3,786pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Favas de cafe

Cafe (de turces kahve, de lingua arabian qahwa "bevida stimulante") es un bevida calda con cafeina, ce es fada per rosti e molina favas de cafe. La grado de rosti e molina varia a modo de prepara. Cafe conteni la vitamina niacin.

La fava de cafe veni de la frutas de plantes diferente de la familia rubiaceae. La du spesies plu importante de la plante de cafe es cafe arabian e cafe canefora (robusta), ambos con varias multe. Cada tipo de planta ave cualias diferente. Jeneral, los dise ce cafe alarabia es plu bon ce cafe robusta, ma en vera la spesies de fava ave carater diferente e presos diferente.

Oji, cafe es plantada en plu ce 50 paises tra la mondo.

Istoria Edit

Probable Itiopia es la pais orijinal de cafe. On refere a cafe ala ja en la sentenio nove. De Itiopia cafe ia veni a Arabia probable en la sentenio des-cuatro per comersia con sclavos.

La cultiva e comersia de cafe dona Arabia un monopolio. La site sentral de comersia ia es la porto de Mocca - oji Al Muhka en Iaman.

La modo de fante cafe itopial es la modo orijinal: La favas es rostida en un padela de fero, molinada ru, coceda con acua e zucar, e servida en boletas.

Cafe is es plu poplal durante la cresente Impero turces. La cafeteria prima ia es fundada en Persia.