FANDOM

Tocipona es un lingua artifisial inventada par Sonja Lang e publicida en 2001. toki pona sinifia "bon lingua, lingua de bonia". La lingua es fundida en la filosofia dauiste e, ante tota, lo dirije se a un simplia de fonolojia, de gramatica, e de vocabulo, con resulta ce lo es fasil per aprende. La vocabulo conteni mera 120 parolas (e no plu: la disionario ofisial es intendente cluida), ma an tal on pote es surprendeda par la espresosia relativa cual lo permete.

Tocipona no es parlada par multe persones. Ma on ave foros per discutes, un sala de rede (IRC), e alga pajes ueb presenta un leteratur peti de obras orijinal e traduis. On ia construi ance un colie eselente de recursos per los ci desira esplora plu la lingua.

Esta curso elefen es un tradui par Simon Davies de la lesones franses par Laurent Vogel, cual mesma ia es un traduida miscada de los en engles par B.J. Knight (jan Pije) e los en esperanto par Jim Henry (jan Jakopo). Multe grasias per la laboras de tota – fada a plu ca un desenio ante aora (2015). La curso presente inclui ance un pico de informas plu nova cual ia apare en 2014 en la libro ofisial par Sonja Lang sur la lingua.

toki pona li toki pona! — Tocipona es un bon lingua!

Lesones Edit

  1. Pronunsia e spele
  2. Frases prima
  3. Ojetos direta
  4. Ajetivos, averbos e nomes composada
  5. Preposadas "lon", "kepeken", e "tawa"
  6. Otra preposadas
  7. Negas, e demandas simple
  8. Jenero, parolas stranjer, comandas e esclamas
  9. Demandas con "seme"
  10. "pi"
  11. Conjuntas, "kin", e temperatur
  12. Colores
  13. Viventes
  14. La corpo
  15. Numeros
  16. "la"
  17. o toki pona!