FANDOM

Dennis Kucinich

Dennis John Kucinich ("denes djan cusinitx"), nase Otobre 8, 1946, es un politiciste American de la parte Democrata, e un candidato per presidente du la SUA en ambos 2004 e 2008.

Aora, Kucinich represente la distrito 10 de Ohio en la Casa de Representores de la SUA. Se distrito inclui la plu de Cleveland ueste, plu suburbas como Parma e Cuyoga Heights. El es a esta ora la presidente de la Sucomite de Politica Interior, un subomite de la Comite per Supravide e Reforma de la Governa. El es ance un membro de la Comite de Instrui e Labora.

De 1977 a 1979, Kucinich ia es la maior 53 de Cleveland, Ohio. La periodo ia es turbos, e el ia supravive un eleje de refusa e susede en un batalia contra la vende de un utilia eletrical, ante es defetada en se atenta a re-eleje par George Voinovich.

Vive personal

Kucinich ia nase en Cleveland, Ohio, 8 otobre 1946, la plu vea de sete enfantes de Frank e Virginia Kucinich. Se padre ia es un caminor e de antesendores corvatsce. Se madre ia es un fem de la casa e eres-american. Se familia ia move casa 21 veses, e la familia ia abita a alga veses en se auto.

El ia atende Case Western Reserve Universia e gania se BA e MA (grado de universia e grado mestre) en "parla e comunica." El ia es divorsada du veses, e ave un fia. El sposi se sposa tre, un britanian clamada Elizabeth Harper, a 21 agosto 2005.

19 desembre 2007, se fio plu joven, Perry Kucinich, ia es trovada mor en se casa. Es no sinia de un ata crimal.

Reconose

En 2003, Kucinich ia reseta la Premio Gandhi de Pas, un premio anial donada par la organiza Leva Pas Dura, parteni a la Socia Relijios de Amis.

Lias esterna

http://kucinich.house.gov/ http://www.dennis4president.com/