Fandom

Vici de LFN

Dio

3,776pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

En multe relijios, Dio es la creor de la universa (o simple la mundo). Per alga persones, la parola "Dio" indica la Dio como un om. Ma en islam, bahaisme, sicisme, e la majoria de varias de cristianisme, la Dio no ave un seso (vide "Dio en cristianisme" a su). En la uica, la Dio no es la sola dio; uicanes ave la Diva ance (vide Dios de uica).

Dio en cristianismeEdit

En cristianisme, Dio ave tre aspetas (o roles, o persones): la Padre (Iaue), la Fio (Jesus), e la Spirito Santa (cual ave no nom conoseda). El es nomida "la Trinia". La Trinia no es tre dios, e no dona asosiores per Dio. La Trinia es nomida la misterio de Dio" car nos no pote comprende la paradox de tre persones en un Dio.

Dio en islamEdit

En la crede de islam la Dio es la un e sola Dio, la Xahada es "La illaha il Allah, Muhammadan rasul Allah" (en lfn: "Donce acel no es Dio ma Allah e Muhammad es la mesajor de Dio"). Allah es la nom de la Dio en islam.

Dio en sicismeEdit

Dio en arianismeEdit

La arianisme es un crede cual ave un sola Dio. El es simil a islam en se crede de Dio. La arianisme es un parte de cristianisme, ma ambos de estas dise ce la otra no es cristian. En Arianisme, Jesus es un fio de parentes normal – el no es Dio o de Dio, ma el es un favoreda de Dio. La arianisme refusa la Trinia, ma cuasi cada parte de cristianisme crede la Trinia.

Dio en bahaiEdit

Dio en zaratustrismeEdit

Dio en induismeEdit

Multe induistes ave un crede de Dio par cual Dio ave tre aspetas: Brama (Brahma), Vixnu (Vishnu) e Xiva (Shiva, Shiv) – el es la trimurti. Per multe induistes, la otra dios e divas es mostrada par la Dio en tre aspetas. La monoteisme en induisme es Ecanaya, e Dio es Ecam. Ma on debe recorda ce la induisme es un relijio diversa – alga persones es monoteistes, alga persones es monistes, alga persones es politeistes.

Dio en mormonismeEdit

En mormonisme, Dio es tre persones, ma no como cristianisme, la persones no es un Dio: en mormonisme los es tre dios. La dios de mormonisme es la Padre, o "Jehova", la Fio, o "Jesus", e la Spirito Santa. En mormonisme, Jehova e Jesus ave un corpo fisical, ma la Spirito Santa no ave aora un corpo fisical, ma en tempo El va ave ance un corpo fisical. La dios en mormonisme es unida en ama, me los no es la mesma dio. En mormonisme, Jehova ia nase de un otra dio e diva, e Jesus ia nase de Maria e Jehova en un copula normal – en mormonisme, Jesus es la fio fisical de la Padre.

Dio en uicaEdit

En uica, la Dio es normal iniorada o no es tan importante como la Diva per multa uicanes. Alga uicanes sutrae la Dio de uica e la Diva resta sola. Otra persones crede ce la Dio e la Diva es egal – plu persones dise ce la Dio e la Diva es egal, ma no multe trata los como egal.

Vide anceEdit