FANDOM

Heinrich Böll

Heinrich Böll

Heinrich Boll
(1917-1985), la ganior Nobel e la noveliste deutx e la figur major en leteratur publicada pos Gera Mundal II

(1939-1945). Se opera de imajina es un esplora sever, ma compatinte, de Deutxland moderna, depintinte la asurdia de gera e la desumani de la individua. Boll ia nase en Cologne. Pos gradua de scola alta en 1937, el ia es clamada per la militar, servinte prima en corpo de labor deutx e plu tarda en la armada. El ia es librida de campo de prison geral de SUA en 1947. El ia vende naradas varios e ia pote dedica se tempo plen per scrive novelas, teatrales, naretas, e articles. Se novelas inclui La tren ia es pronto (deutx: Der Zug war pünktlich )(1949); Biliardo a nove e di ( Billiard um halb zehn) (1959); La paliaso (Ansichten eines Clowns )(1963); La onora perdeda de Katharina Blum (1974) (Die verlorene Ehre der Katharina Blum ) ; La rede de securia ( Fürsorgliche Belagerung) (1979); la eritada de un soldato (Das Vermaechtnis )(1982); On ia presenta el con la premio Nobel en 1972 per se contribui a la leteratur e sita el " per la perspetiva larga" e "capasia sensante" de se scrives e se novela de la vive deutx de Gera Mundal I (1914-1918) asta la desenio de 1970 Pitur grupal con dama (Gruppenbild mit Dame) (1971). El ia reseta aclama spesial de comite Nobel.