FANDOM

Imperio Roman

La Impero Roman (-27 a 476) ia es la periodo tre de sivilia roman en Anticia clasica, posterior a la Republica Roman (-509 a -27). Durante la Impero, la teritorios de Roma ia es a se estende masima en la rena de Trajano, cuando lo ia estende de la Mar Atlantica en la ueste a la Golfo de Iran, la Mar Caspio e la Mar Roja en la este, e de la Sahara en la sude asta Caledonia en la norde. Se area masima ia es sirca 6,5 milion de km². La site capital ia es Roma.

La slogan ia es SPQR: Senatus Populus Que Romanorum, cual sinifia "la parlamento e popla de la Romanes".

La Pax Britannica ia es un refere a la Pax Romana ("la pas roman"). Ance, Civis britannicus sum (Palmerston) sinifia "me es un sitizan brites e es un forma prestada de Civis romanus sum.

La periodo imperial ia dura 1500 anios comparada a la 500 de la Republica Roman. La prima du sentenios de la esiste de la impero ia es un periodo de ricia stabilia political sin presedente conoseda como Pax Romana o "Pas Roman". Pos la vinse de Octavian, la grandia de la impero ia crese dramosa. Pos la asasna de Caligula en 41, la Senato ia corta considera restora la Republica, ma la "Praetorian Guard" ia proclama Claudio imperor. Su Claudio, la impero ia invade Brites, sua prima espande major de Augusto. Pos la suiside de Nero, la susesor de Claudio, en 68, la imperio ia sufri un serie de geras interna, e un revolta en Jduea, durante la cual cuatro jenerales de la armada ia es proclamada imperores.