FANDOM

La concepto de Deutxland como un area distinguida en Europa sentral pote es trasada a la comandor Roman Caius Julius Caesar, ci ia refere a la area este noncistada de la rio Rhine como Germania, distinguinte lo de la Galia, la cual el ia concista. La vinse de la tribus germanica en la batalia de la foresta de Teoburgo (anio 9) ia preveni la ajuntada par la Impero Roman. Seguente la cade de la Impero Roman, la francos ia concista la otra tribus germanica. Cuando la Impero franco ia es divideda entre la eritores de Charlemagne en 843, la parte este is deveni Frans Este. En 962, Otto 1 ia deveni la imperor un de la Santa Impero Roman, la stato deutx medieval.

Su la ocupa per la alias, la teritorios deutx ia es divideda e desnazi, e la Gera Fria ia resulta en la divide de la pais en la Deutxland Ueste democratal e Deutxland Este comuniste. Miliones de deutx etnical ia fuji de areas comuniste a Deutxland ueste, cual ia esperia un espande economial rapida, e ia deveni la economia dominante en Europa ueste. La amia franses-deutx ia deveni la funda de la integra political de Europa ueste en la Uni European. En 1989 la mur de Berlin ia dade, la Uni soviet ia colasa e Deutxland este ia es reunida con Deutxland ueste en 1990. En 1998-1999, Deutxland ia es un de la paises fundor de la eurozona .

Vide ance Edit