FANDOM

Frans es un de la statos la plus antica de Europa, an si sola apare con tal nom de la Eda medieval.

En la geras european Frans ia atenta domina la continente varia veses e pro esta en diferente epocas ia debe fronti cuasi tota Europa. Tal aveni con Charlemagne en la sentenio 9, Louis 14 en la sentenio 17 e Napoleon Bonaparte en la sentenio 19.

Anticia Edit

Lo ce oji es Frans, ante ia es conoseda como Galia. Galia ia es poplida par galos, un popla celta de orijina indo-european.

Gaio Julio Cesar ia vinse la galo Vercingetorix en 51 aEC. Galia ia deveni latina e cristian. Lugdunum (Lyon) ia deveni un importante sentro cristian e la Galia latin, ia ateni importante niveles cultural cual ia survive an pos la invades barbar. Pos estas invades la germanos ia deveni latinos e ia declara la gera contra la alemanes.

Eda medieval Edit

Impero Franco (481 a 814)

Impero Franco.

Alcunos considera ce on ne pote parlar de Frans asta la Trata de Verdun, cual ia es ance la orijina di Deutxland, otras dise ce es cuando Hugues Capet asende a la trono e otras an plu tarda. Seguente la tradision de la scolas primari en Frans, la orijin de la pais es la uni de la francos de Clovis e lo esiste de la ano 486 asta oji.

Era moderna Edit

Pos la fin de la Eda medieval, Frans ia esperimenta se solida como nasion.

Revolui Frases Edit

Vide ance: Revolui Franses

Lo ia es un prosede sosial e political cual ia developa entre 1789 e 1799 de cual la resulta xef ia es la aboli de monarcia asoluta e la proclama de la Republica, eliminante la bases economial e sosial de la Governa Antica.

Eda contempora Edit

La Consuleria e la Republica Un ia lasa se loca a Napoleon Bonaparte, ci ia atene la potia durante la Revolui Franses.