FANDOM

Capitoles: 0123456789101112131415161718192021222324252627

Capitol 12 XII
PrinsePeti-28
La planeta seguente ia es abitada par un bevor. Esta visita ia es vera corta, ma lo ia afonda la prinse peti en un tristia grande: La planète suivante était habitée par un buveur. Cette visite fut très courte, mais elle plongea le petit prince dans une grande mélancolie :
"Cual tu fa asi?" el ia dise a la bevor, trovante ce esta senta en silentia ante un colie de botelas vacua e un colie de botelas plen. « Que fais-tu là ? dit-il au buveur, qu'il trouva installé en silence devant une collection de bouteilles vides et une collection de bouteilles pleines.
"Me bevi," la bevor ia responde, con un manera sombre. — Je bois, répondit le buveur, d'un air lugubre.
"Perce tu bevi?" la prinse peti ia demanda a el. — Pourquoi bois-tu ? lui demanda le petit prince.
"Per oblida," la bevor ia responde. — Pour oublier, répondit le buveur.
"Per oblida cual?" la prinse peti ia vole sabe, ja compatinte el. — Pour oublier quoi ? s'enquit le petit prince qui déjà le plaignait.
"Per oblida mea vergonia," la bevor ia confesa, inclinante sua testa. — Pour oublier que j'ai honte, avoua le buveur en baissant la tête.
"Tua vergonia de cual?" la prinse peti ia demanda, desirante aida el. — Honte de quoi ? s'informa le petit prince qui désirait le secourir.
"Mea vergonia de mea bevi!" la bevor ia completi, ascondente se en un silentia permanente. — Honte de boire ! » acheva le buveur qui s'enferma définitivement dans le silence.
E la prinse peti ia vade a via, confusada. Et le petit prince s'en fut, perplexe.
"La persones grande es serta multe multe bizara," el ia dise a se, en viaja. « Les grandes personnes sont décidément très très bizarres », se disait-il en lui-même durant le voyage.

Capitoles: 0123456789101112131415161718192021222324252627

Ad blocker interference detected!