FANDOM

Cervantes

Miguel de Cervantes Saavedra, (1547-1616),scrivor espaniol de ci la novela Don Quixote (Parte I, 1605; Parte II, 1615) on considera como un de operas mestral de leteratur mundal.

El ia nase en Alcala de Henares. En 1571, el ia partisipa contra turkeses osmanli en batalia de Lepanto, en ce el ia perde la usa de se mano sinistra.

Durante reveni a Espania en 1575, el ia es caturada par piratas de Costa Barbary. El ia es retenida en Jazair como sclavo ma amis e familia ia libri el final per rescate.

Reveninte a Espania Cervantes ia produi poesias e teatrales sin numero, incluinte se novela campanian La Galatea (1585). Cervantes ia labora como colior de impostas per governa, durante ce el ia es prisonada a multe veses per causa de faltas nonesplicada. En prisona, el ia pensa de se novela grande Don Quixote. Esta ta es un susede pronto,contra ce Cervantes nunca ia gania alga profita de el car copias nonlegal sperde a tota partes.

Cervantes ance ia publici un colieda de naretas -Novelas Esemplal(1613). El ja completi la novela metaforal Persiles y Sigismunda (1617) cuatro dias ante se mori.

Vide ance Edit