FANDOM

Algeria

poesia jezairi

Poesia es un forma de espresa imajinos leteratural ce influe la spirito par la sona e imajes de se lingua. Poesia es un de la artes la plu estendeda e antica . Orijinal fusada con musica en canta, poesia ia deveni autonom. Se usa de ritma musical e de lingua distingui poesia de prosa imajinal.

La metre es parte regulal de ritma ce depende a asentua diferente sur silabas aposante e parolas de un silaba. En alga linguas, ritmas poesial depende xef a longia de linia .Longia es determinada par la numero intera de silabas en un linia , par la numero de silabas asentuada en un linia o par alga combina de numero e asentua. La plu de poesia en engles es iambic ce es fada de divides o piedes, ce alterna entre un silaba asentuada e nonasentuada en un ritma levante. Poesiores usa otra ce rimas , como asonansa(repeta de vocal) e consona(repete de consonante). En poesia, la sona formi la sinifia multe plu ce en prosa. La loca de un parola en la linia, un cambia en metre, e la usa de rima e otra ecos sonal per distingui parolas xef es metodos asente per la scrivor de prosa.

Poesia es dividable a lirica, naradal(epica, balad, romansas metral, recontas poesial), e poesia dramos(en situas spesifada) Poesiores , en la mundo intera, influe un la otra. Poesiores europan ia influe e poesiores japanes e poesiores scrivente en engles. Poesia resente de America Norde ia es ricida par la tecnicas surealiste e asosiante e la forje de poesias revoluinte par poesiores latina-american. La poesia franses ia impresa la poesia engles en la pinte de de vinse norman en 1066, de poesia xines sur poesia japanes tra la sentenios, e la poesia elinica sur poesia latina en la sentenio tre AEC. Enscrive ieroglife egipte de 2600 AEC ave tipas de poesia ancora reconosable aora: lamentas, odes,elejeias, e imnas.

Omar

Poesior farsi Omar Caiiam

La ritma de dansa es marcada no sola par claces o clacones , ma ance par canta. Poesias naradal e lirica ia ave se orijinas probable en emosias relijial. La plu antica de cantas, o epicas, reconta mitos de crea e de dios; epicas plu tarda reconta sur eroes simil a dios; ancora plu tarda reconta de eroes istorial. En la SUA, revistas peti numeros e devotada per publici la poesia nova, multe universias ave poesior-abitante , e leje de poesia par scrivores famos enova es sinia de vive cultural en e estra la universia.

Vide alga formas diferente de poesias en la mundo.