FANDOM

Tagor

Rabindranath Tagore ia es un autor e poesiste de Bengal, India. El ia nase a 6 maio 1861 e mori 7 agosto 1941. El ia nase e vive en familia de rica comersiores, conoseda per se jenerosia e capasia. El es la poesiste bengla jenios e amirable.El es ance filosofiste, musicor e depintor. El representa la leteratur bengla de sentenio dudes a stranjer, e poplal en se pais propre ance. Traduinte parte de se operas a engles,el crea un ponte entre la cultures de Asia e Europa. Tagore crea la canteta nasional de Barat (India) ,en testo e musica .En 1913,el gania la premio Nobel per leteratur . El espresa a modo eselente la crede spirital de se popla nomada vixnuisme .El usa parolas romantica , imajes e sentis comprendable tra la mundo.El ia funda universia per sperde se pensas idealiste. El scrive se narada grande de 84 partes sirca la vive de campaniores en viletas misera.Tra cuatrodes anios, el sensesa viaja sirca 30 paises, do poplas diverse conose e ama se operas. Colieda de naradas(golpoguxo ) es la plu amirada,ance derivada como testos de filmas e pesos teatral. Un sita de se "gitanjali" en poesia libre :

 "O fia amada! cuando tu oia me canta, tu estrae la ornas.
 Tu no senti orgulos par vestes e joalas!
 Ornadas ta fa nos reuni anoiante!
 Los veni entre la corpos dulse de tu e de me!
 Los sonas fea ta silenti tu xuxada de desira!"