FANDOM

Descartes

Descartes, René (1596-1650) ia es un filosofiste, siensiste e matematiciste franses a alga vese clamada la padre de filosofia moderna. Nasente en Frans, Descartes ia studia lege a universia de Poitiers e ia segue un carera militar. El ance gusta studia filosofia e otica. El ia move a Nederland, do el ia spende la resta de se eda.

Descartes scrive Articles Filosofial (1637) de cuatro partes: jeometria,otica,meteores e metodo (filosofial). En 1649 Descartes ia es invitada a la corte svensce per instrui la rea. El ia mori la anio seguente par pneumonia.

Descartes ia aplica la metodos razonante de matematica a filosofia. Cartesianisme indica ce no cosa es vera asta cuando on proba la razona de crede el veria. El clama esta "Cogito, ergo sum" ("Me pensa, donce me es"). Par esta ,el serti la esiste de se mesma e de Dio. En otica, el descovre la lege de reflete : la angulo de desende egali la angulo de reflete. El ance abri via a teoria ondal de lus.

Se contribui la plu famos es la sistem de jeometria analitica . Descartes ia es la prima matematiciste ci clasi curvas a relata de egalias ce produi los.

El ia es la prima ci ia usa la leteras ultima de alfabeta per indica cuantias nonsabeda e la primas per cuantias sabeda.

El ance ia inventa la simboles de esponentes e ia funda la regula nomada "la regula de sinias de Descartes " per trova la numero de radises positiva e negativa a egalias aljebral.