FANDOM

Lingua franca nova Română

La lingua romanian es un lingua indo-european, de la grupo italian, e es parte de la sugrupo este de la linguas roman. Entre la linguas roman, romanian es la sinco de grandesia de numero de parlores, seguente la espaniol, portuges, franses e italian.

Limba română este o limbă indo-europeană, din grupul italic, făcând parte din subgrupul estic al limbilor romanice. Printre limbile romanice, româna este a cincea ca mărime după numărul de vorbitori, în urma spaniolei, portughezei, francezei şi italienei.

El es parlada en tota par sirca dudes-ses milion de personas. Entre estas, dudes milion abita en Romania (do romanian es la lingua ofisial e, seguente la conta de 2002, linguamadre per plu ce 90% de la popla).

Ea este vorbită în toată lumea de aproximativ 26 de milioane de persoane. Dintre acestea, 20 de milioane se află în România (unde româna este limbă oficială şi, conform datelor din 2002, limbă maternă pentru mai bine de 90% din populaţie).

Lingua romanian ave la state de lingua de stato en la Republica de Moldova (do lo porta la nom de lingua moldovan, esente la lingua madral per 76% de la popla) e es un de la ses linguas ofisial en la Provinse Autonome de Voivodina (en Serbia).

Limba română se bucură de statutul de limbă de stat în Republica Moldova (unde poartă numele de limba moldovenească 1, fiind limba maternă pentru 76% din populaţie) şi este una dintre cele şase limbi oficiale ale Provinciei Autonome Voivodina (Serbia).

Simila, el es un lingua ofisial o administral en alga comunicas e organizas internasional (en Unia Latina e Unia Europan - de 1 janero 2007).

De asemenea este limbă oficială sau administrativă în câteva comunităţi şi organizaţii internaţionale (precum Uniunea Latină sau Uniunea Europeană — de la 1 ianuarie 2007).

Lingua romanian es nometada frecuente Lingua de Eminescu, de Mihai Eminescu, poesiste nasional de la romanianes e de la abitantes de Republica Moldova.

Limba română este poreclită adeseori Limba lui Eminescu, după Mihai Eminescu, poetul naţional al României şi al Republicii Moldova.

Familia de linguas Edit

Romanian

Romanian en la Balcanes.

Ance vide Edit

Lias esterna Edit

Linguas romanica
Sardo-romanica Sarda
Ibero-romanica Galego-portuges (PortugesGalego)AsturianEspaniolAragones
Ositano-romanica CatalanOsitan (Aranes)
Galo-romanica FransesUalon
Reto-romanica RomanxFurlanLadin
Italo-romanica ItalianCorsicanSisilian
Balcano-romanica DalmatianRomanianAromanian