FANDOM

RonPaul

Ronald Ernest "Ron" Paul (naseda agosto 20, 1935) es un Om de Congresa Republiciste de Lake Jackson, Texas, dotor, e un aspirante per presidente de la Statos Unida en 2008. Orijinal el es de Green Tree, Pennsylvania, ma es la representor de Texas de 1976 a 1977, de 1979 a 1985, e de 1997 asta aora. Paul ia fini en un loca tre multe distante en la eleje per presidente en 1988, e ia es la representor per la Parte Libertarian, ma ance un membro de la Parte Republiciste. Pos ce el ia fini la Universia Scola de Medica de Duke, el ia deveni sirurjiste de vola en la Fortia de Aira de la Statos Unida, esterna de Vietnam.

En la campania per presidente en 2008, Paul ave un prestia forte en la interede, spesial en locas de rede como YouTube. En 16 desembre 2007 la suportores de Ron Paul (sin dirije de la campania ofisial) ia crea un arcivo nova per donadas per un campania en un dia, coliente plu ce 6 milion dolares en 24 oras.

En la campania per presidente en 2012, el es aspiror per representa la Republicans, ma sin susede. El ia jubila de Congresa.

Lias esterneEdit