Fandom

Vici de LFN

Txingis Han

3,786pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
200px-Genghis Khan

Txingis Han[1] (c. 1162agosto 18, 1227) (Ciril: Чингис хан), (ance scriveda como Genghis Khan, Chinggis Khan, Jenghis Khan, Chinggis Qan, edc.), naseda con la nom Temüjin (Тэмүүжин), ia es un xef de militar de Mongolia de la sentenio 13, sabeda cuasi tra la tota mundo. El ia es la fundor e la Kan Grande (Imperor) de la Impero Mongol, la impero la plu grande, de 1206 asta se mori en autono 1227.

Ante cuando el ia prende se titulo, Temüjin ia uni la nasiones de Asia Sentral per plu ce 20 anios, e la grupos separeda de Mongolia, fante la base de la Nasion Mongol.

En Mongolia norde, Txingis Han es pensada como la padre de la nasion per se rol uninte la grupos de Mongolia, e fante un identia comun a ce ante ia es un teritorio de grupos ce ia comparti sola un lingua e cultur. Ance bon pensada es se contribuis fante un sistem de scrive per la lingua Mongolian, ce ante no ia ave un, baseda a la scrive esistente de la lingua Uighur.

Notas Edit

  1. Nota ce "Txingis Han" es la transcrive direta de la forma cirilica de la mongol nom Чингис хан.

Lias esternaEdit

(en engles)