FANDOM

Wright

Wright ia es la nom de du frates american ci ia colabora juntada en la developa comensal de avionia. Los ia inventa e vola la avion prima pratical.

Orville Wright (1871-1948) ia nase en Dayton, Ohio. Se contribuis individua a la boni de avionia inclui la developa de la tunel de venta prima en 1901. El ia descovre en 1902 ce la jira codal en aviones pote es eliminada par pone un coda vertical movable en loca de la coda fisada alora usada. En 1903 Orville Wright ia fa la vola prima susedos. En 1908, el ia reali multe recordos simultan cuando el ia vola la avion prima "Wright" per 62 minutes, con acorda governal, completinte 57 sirculos a altia de 36,6 metres.

Wilbur Wright (1867-1912) ia nase en Millville, Indiana.

La frates Wright ia es amirores de la injenior deutx Otto Lilienthal e la injenior american Octave Chanute, ambos de ci ia esperimenta con aviones liscante. En 1900 la frates Wright ia proba se propre avion liscante. En 1903 los ia construi se elica prima usante un calcula orijinal. A la dia seguente, en un macina de 337 kg con un motor de 12 cavalos de vapor, los ia fa la vola prima de avion en istoria en 1903 en Kitty Hawk, North Carolina. A esta anio, los ia reali un acorda formal con la Corpo de Comunica de la armada de la SUA per produi un avion ce pote vola per 10 minutes a rapidia de 64 km/h.