FANDOM

Arafat

Iaser ARAFAT (ياسر عرفات) ia nase en 1929 en Cairo, en Misre, como Abd al-Rahman Arafat al-Husaini e ia mori en 2004 en Frans. El ia es politiciste filastini e de februare 1996 ia es la presidente de la governa de autonomia filastini. Abu Amar es se nom militar.

El ia reseta la premio Nobel per Pas con Ximon Peres e Yitzhak Rabin.Se padre ia es un mercator de telas . Arafat afirma ce se pais de nase es Ierusalem ma plu probable la se loca de nase ia es en Cairo o Gaza. El ia studia tecnica eletrical en Cairo. El ia labora como un esperto en esplodes en batalias de canal de Suez contra la colonistes britanian e franses . El deveni locateninte en la armada misri. El alora parte susede en laboras de construi.

En 1959 el funda en Cuait "la Organiza de Libri de Palestin" (Fatah). De 1969 el es presidente de organiza per libri de palestin (PLO). El ia reveni, pos esclui longa, a la autonomia palestinian en 1994 pos tratas de autonomia. En anio 2000, Arafat fa interacorda con ministre xef israelian Barac e presidente de SUA Clinton en Campo David, sirca la funda de stato palestinian, ce asta aora no reali. Clinton sta entre Barac e Arafat ci teni e preseta se manos en Oslo, Noria. De 2001, en Ramala el ia vive como prisonada a casa per du anios .

El ia sufri cisa de sindrom Parkinson. En 2004, en otobre se maladia deveni plu sever, cuando on transporta el a Paris. Ala el cade en coma a 4 de novembre. On ofisial declara se mori a 11 de novembre 2004 .