FANDOM

Rabin

Yitzhak Rabin, (1922-1995), prima ministro xef ci ia nase en Israel .El es ganior de premio Nobel . Rabin ia es asasinada en 1995 durante selebra per pas en Tel Aviv car el ia acorda de sede teritorio opcupada par Israel per reali pas con nasiones arabi visinada.

Rabin ia nase en Jerusalem, en Palestin (aora Israel) renada par Britania.

El ia junta la rejimento secreta de comandos Haganah(militia iudi) en 1941 . Durante Gera Mundal 2 (1939-1945) la rejimento ia coopera con Britania Grande per batalia la influe de deutxes e se aliadas en Este media .

Pos la gera cuando la britanianes ja limita la migra de iudis,la alia de Britania e iudis de Palestin ia mali.

Cuando la britanianes ia atenta de esclui alga iudis ci ja migra nonlegal a Palestin , Rabin ia partisipa en atacas de libri los de campas de prison britanian. Plu tarda en 1948 la rejimento de comandos asorba se en Fortias Israeli de Defende(IDF) ,la armada de stato nova de Israel.

Rabin ia deveni xef de IDF de 1964 a 1967. El ia retira de la armada en 1968 per posto de ambasador en SUA.

El ia reveni a Israel en 1973 e ia es elejeda a la parlamento como membro de Partida de Labora.

El ia servi en governa de ministro prima Golda Meir .El deveni ministro prima en 1974 pos la retira de Golda Meir ci on critica ja per la manca de preparia de Israel durante gera de Yom Kippur en (1973).

El ia revive la sensa securial de Israel ,ma ia fa min bon en economia.

Rabin ia servi como ministro xef e ministro de defende ,suscrivente la acordas pasal con gidor de Organiza per Libri de Palestin (PLO)Yasir Arafat en 1993, 1994, e 1995 ,ce fasili la via a autogoverna en Costa ueste e la teritoria Gaza Rabin, Arafat, e Shimon Peres (la ministro de stranjer israeli) ia gania premio Nobel per pas en 1994 per se laboras en coopera de pas .